Berkecz Balázs blogja - Utolsó kommentek
blfr2@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30507154
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-06T11:19:51+02:00
2016-06-06T11:19:51+02:00
Sol Durka
http://blog.hu/user/151794
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30502102" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30502102 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: Érdekes, épp egy közeli rokon mondta másként. De mindegy is. Aki a rokona végső búcsúztatóját politikai felhanggal színezi, az számomra egy az isten állatkertjéből. Az ilyen gyomorforgató és kegyelettelen.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30504138
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T21:09:14+02:00
2016-06-05T21:09:14+02:00
micsoda?
http://blog.hu/user/369823
A politika mindenhova bemászik. A reggelihez, az ebédhez, a vasárnaphoz, az egészségügyben dolgozókhoz, a pedagógusokhoz, a temetés sem lehet kivétel. Mérgezi a lelkünket rendesen:)
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30503862
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T20:34:39+02:00
2016-06-05T20:34:39+02:00
gyászhuszár
http://blog.hu/user/330782
Velem eskuvon torten meg 2004ben Balmazújvárosban. A templomban a pap osszeadta a parocskat majd polgari koroket szervezett. Faszfej!
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30503784
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T20:26:45+02:00
2016-06-05T20:26:45+02:00
Voyager10
http://blog.hu/user/1046492
Szörnyű a hangnem hölgyeim és uraim! Biztos, hogy megér ez ennyi indulatot? Ahányan vagyunk annyifélék... Én" egy külföldről észt osztó" magyar vagyok és nem értem meg, hogy miért esnek egymás torkának egy ilyen csip-csup ügy miatt? Mit tennének ha tényleg fontos dologról lenne szó? <br /><br />
P.S. Nem külföldön születtem csak egy ideje ott élek. Nem azért nem értem mert nem ismerem az alap helyzetet, hanem mert szerin
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30503610
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T20:05:56+02:00
2016-06-05T20:05:56+02:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30502628" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30502628 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: Mit vinnyogsz itt a "halott akaratarol"?! Elkuldtek neked fenymasolatban??
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502628
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T18:04:08+02:00
2016-06-05T18:04:08+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30502208" class="reply_nick_642084" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30502208 );">@medium size devil</a>: <br /><br />
Maradjunk annyiban, hogy bunkó emberszabású vagy.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502616
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T18:03:06+02:00
2016-06-05T18:03:06+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30502314" class="reply_nick_722577" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30502314 );">@Pop40</a>: <br /><br />
Igen, a bunkók így tesznek: ha nem úgy van valami, ahogy ők akarják, akkor hörögnek. Dehát kit érdekelnek a bunkók?
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502608
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T18:01:58+02:00
2016-06-05T18:01:58+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30502356" class="reply_nick_722577" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30502356 );">@Pop40</a>: <br /><br />
Ha elmész egy temetésre, tisztelned kell, hogy a temetés az elhunyt akarata szerint zajlik, ami esetlen nem egyezik a te nézeteiddel.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502440
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T17:30:03+02:00
2016-06-05T17:30:03+02:00
sajátján bármikor
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502356
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T17:19:12+02:00
2016-06-05T17:19:12+02:00
Pop40
http://blog.hu/user/722577
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30502102" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30502102 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: <br />
Baromság.<br /><br />
Ez az a szituáció, mikor meghívsz valakit vendégségbe, és direkt lefőzeted, amit az illető nem szeret.<br />
Mondjuk köztudottan vegetariánus ismerősödet elhívod vacsorára, amiről utólag kiderül, hogy disznótoros.<br /><br />
Aztán nézel, mikor onnantól kezdve nem nagyon áll veled szóba.<br /><br />
De még ez a párhuzam se pontos, mert ott az illető legalább vacsorára ment.<br /><br />
Itt meg egy halotti gyászszertartásra ment, nem pedig a tolvaj Vitya seggnyaló szeánszára.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502314
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T17:13:30+02:00
2016-06-05T17:13:30+02:00
Pop40
http://blog.hu/user/722577
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501992" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501992 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: <br /><br />
"Ha meghal közeli rokonod, szerinted kivel legyen egyeztetve, veled vagy az Antarktiszon élő másodunokatestvéred volt feleségének a féltestvérével?" <br /><br />
Ha ez így működik, akkor ne lepődjön meg az a bizonyos közeli rokon, ha az odagyűlt gyászoló tömeg fele feláll a szertartás közepén, és demonstratívan elmegy a francba.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502278
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T17:08:07+02:00
2016-06-05T17:08:07+02:00
Pop40
http://blog.hu/user/722577
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501428" class="reply_nick_625698" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501428 );">@Észmegálló</a>: +++ :D<br /><br />
Sokan vagyunk ezzel így :-)
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502266
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T17:06:56+02:00
2016-06-05T17:06:56+02:00
Pop40
http://blog.hu/user/722577
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501116" class="reply_nick_1092360" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501116 );">@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya</a>: +1
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502234
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T17:03:46+02:00
2016-06-05T17:03:46+02:00
Pop40
http://blog.hu/user/722577
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30500674" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30500674 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: <br /><br />
Ez az eset maximum akkor lenne elfogadható, ha az elhunyt valami hétmérföldes fideszes majom volt.<br />
De ebben az esetben viszont a papnak lehetett volna annyi esze, hogy ne kényszerítse rá a heterogén gyászoló társaságra az elhunyt hülyeségeit, vagy szóljon előre, hogy ez lesz a program, csak az menjen, akinek beveszi a gyomra.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502208
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:59:12+02:00
2016-06-05T16:59:12+02:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30502186" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30502186 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>:<br /><br />
10 eves hulyegyerek szintjen vitatkozol. Csakazertis, csakazertis..
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502200
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:58:37+02:00
2016-06-05T16:58:37+02:00
Pop40
http://blog.hu/user/722577
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30500274" class="reply_nick_240842" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30500274 );">@MACISAJT</a>: <br /><br />
Nocsak - ez az eset is egy magánszemély temetésén történt?<br /><br />
Ugye nem hörögnél, ha egy közeli rokonod temetésén a pap felszólítana, hogy imádkozz Fletó egészségéért?<br />
Nem a francot, mi? Taknyod-nyálad folyna.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502174
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:54:51+02:00
2016-06-05T16:54:51+02:00
pamut
http://blog.hu/user/228345
* néhány temetésen
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502168
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:54:11+02:00
2016-06-05T16:54:11+02:00
pamut
http://blog.hu/user/228345
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30502150" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30502150 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: <br />
Ne erőlködj birka, sajnos voltam már temetésen, akár papa tartotta akár nem, senkinek sem jutott eszébe politikát keverni bele. Mondjuk neked meg orvos kéne de ahelyett hogy kezelnéd magad a magyar netet szemeteled tele reggeltől estig vagy 10 éve.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502158
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:52:14+02:00
2016-06-05T16:52:14+02:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30502132" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30502132 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: Komolyan, most azzal ervelsz, hogy te mekkora barom vagy es lehetne mas is az es akkor maris igazad lenne? A sztoriban amugy nincs utalas arra nezve, hogy ez az elhunyt akarata volt es ez finoman szolva is ketseges.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502150
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:51:20+02:00
2016-06-05T16:51:20+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30502122" class="reply_nick_228345" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30502122 );">@pamut</a>: <br /><br />
A temetés egyházi esemény, ha pap tartja, s vonatkoznak rá az egyházi szabályok. <br /><br />
Most konkrétan a katolikus szabályokat nem ismerem, de pl. nálunk Isten áldásának kérése az ország vezetésére normál része a szertartásnak. Akkor is kértük Isten áldását az ország vezetésére, amikor ballib kormány volt, ez ugyanis nem politikai kérdés, hanem kérés, hogy Isten adjon bölcsességet a mindenkori állami vezetésnek.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502132
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:48:41+02:00
2016-06-05T16:48:41+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30502096" class="reply_nick_642084" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30502096 );">@medium size devil</a>: <br /><br />
Ha egy ellenzéki embert temetnek, semmi bajom azzal, hogy abeszédben szidják akormányt. A temetés alapja, hogy tiszteletben kell tartani az elhunyt akaratát, s nme az, hogy a rokonok ízlését kell figyelembe venni.<br /><br />
Hülyeségnek tartom a polgári (ateista) temetést, de mivel közeli rokonom ateista volt, eszembe se jutott pofázni, hogy micsoda hülye dolog ez. Elmentem, s teljesen természetesnek tartottam, hogy nem az én ízlésem szerint ment a temetés, hanme az elhunyt végakarata szerint.<br /><br />
Saját anyámmal is megbeszéltem, hogy amikor meghal, ateista temetése lesz. Mivel szinte biztosan én leszek a szervezésért felelős személy, maximálisan tiszteletben fogom tartani akaratát, s nem fogom próbálni ráerőszakolni a sajátomat!
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502122
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:47:53+02:00
2016-06-05T16:47:53+02:00
pamut
http://blog.hu/user/228345
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501868" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501868 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: <br />
Nem tudsz megkülönböztetni egy misét egy temetéstől? Nem csodálkozom :))
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502102
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:43:08+02:00
2016-06-05T16:43:08+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30502086" class="reply_nick_151794" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30502086 );">@Sol Durka</a>: <br /><br />
A közeli rokonnal egyeztetett a pap. A távoi rokonnak nem tetszett a beszéd, s pofázik most. Azaz ez a rokon egy tahó. Ennyi az egész.<br /><br />
Ez kb. olyan, mint elmenni vendégségbe, majd hangosan panaszkodni, hogy nem a kedvenc kajám lett főzve.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502096
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:41:38+02:00
2016-06-05T16:41:38+02:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501992" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501992 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: Nem tudom faszikam, az en csaladomban nincsenek Szaros Belak Budosfalvarol, ellenben kulturemberek vagyunk es magatol ertetodonek vesszuk, hogy nem csavarunk bele a temetesbe olyan temat ami ellenerzest szulhet barkiben is. Orbant a fel orszag gyuloli, szoval nem igenyelt volna nagy korultekintest ezt a temat lehuzni. Ennek a temetes lenyegegez semmi koze es hiaba erolkodsz maga a temetes nem egyhazi szertartas de ha az lenne az se lenne mentseg egy ilyen otromba benszulott babona szinvonalu fordulatra. A te rokonod temetesen volt politizalas? Gondolom baszta volna a csorodet ha a pap isten bunteteset keri a korrupt csoves kormanyra. (Nem kell valaszolnod, pont leszarom).
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502086
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:40:44+02:00
2016-06-05T16:40:44+02:00
Sol Durka
http://blog.hu/user/151794
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501958" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501958 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: Mert a rokonok nem kértek ilyet! Ők is megdöbbentek rajta. Mindezt egy másik rokon mondta, aki szintén ott volt.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30502006
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:29:11+02:00
2016-06-05T16:29:11+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501986" class="reply_nick_642084" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501986 );">@medium size devil</a>: <br /><br />
Tévedsz. Ha pap temet, a beszéde része az egyházi szertartásnak.<br /><br />
Egyébként ateista szertartáson UGYANEZ van: a beszédet mondó temetői alkalmazott egyeztet előre a rokonokkal, jellemzően azzal, aki fizeti a temetést.<br /><br />
Volt olyan balszerencsém, hogy a múlt hónapban nagyon közeli családtagom temetésén jártam Óbudán, s a saját szememmel láttam.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501992
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:26:51+02:00
2016-06-05T16:26:51+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501976" class="reply_nick_642084" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501976 );">@medium size devil</a>: <br /><br />
Igen, az elhunyt legközelebbi rokonaival szokás egyeztetni, azaz özvegy, gyerek, stb., s nem Szaros Béla harmadunokatestvérrel Büdösfalváról. Szerinted ez így probléma?<br /><br />
Ha meghal közeli rokonod, szerinted kivel legyen egyeztetve, veled vagy az Antarktiszon élő másodunokatestvéred volt feleségének a féltestvérével?
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501986
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:26:29+02:00
2016-06-05T16:26:29+02:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501950" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501950 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: Konkretan tevedsz meg amugy maga a beszed es egy rendezveny (nem egyhazi!) az ket kulon dolog. Erolkodsz megint ezzel a kiforgato mellebeszelo szarrago komcsi stilusodsal.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501976
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:24:03+02:00
2016-06-05T16:24:03+02:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30500896" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30500896 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: De az, ugyanis aligha beszeltek meg mindenkivel es biztos nem tamogatta az osszes meghivott. Errol szol a felhaborodott rokon levele. Ha csak nehany resztvevot is megbotrankoztattak ezzel a temetesre nem valo ostoba szervilis viselkedessel mar az hiba volt. Egy temetest le lehet bonyolitani politizalas nelkul, aligha lett volna serto az elhunytra nezve ha ezt kihagyjak. Egy temetes NEM a politikarol szol!
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501958
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:20:55+02:00
2016-06-05T16:20:55+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501928" class="reply_nick_151794" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501928 );">@Sol Durka</a>: <br /><br />
A pap egyezetet előre a rokonokkal, s azt mondja, amiben megállapodtak. Miért akarod felülbírálni a rokonok akaratát?
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501950
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:20:03+02:00
2016-06-05T16:20:03+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501922" class="reply_nick_642084" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501922 );">@medium size devil</a>: <br /><br />
Mindegy. Minden pap általi szentbeszéd de facto mise.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501946
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:19:31+02:00
2016-06-05T16:19:31+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501546" class="reply_nick_854977" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501546 );">@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft</a>: <br /><br />
Ha valaki ballib, akkor bárhonnan a világon szent joga beleszólni az ország dolgaiba.<br /><br />
Ha meg nem ballib, Budapest központjából se szólhat bele.<br /><br />
Ezek örök igazságok. Ha kételkedsz bennük, akkor orbánista komcsi fasiszta antiszemita bérkommentelő vagy.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501928
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:16:35+02:00
2016-06-05T16:16:35+02:00
Sol Durka
http://blog.hu/user/151794
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30500896" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30500896 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: Ilyen messzire gurult el a gyógyszered? A rokonok elhunyt szerettüket búcsúztatni kérték az egyházat, nem azt, hogy az általuk kifizetett nem csekély pénzen a pap élő politikusért imádkozzon! Ha történetesen Gyurcsányért fohászkodott volna, most úgy pattognál - JOGOSAN - mint az a bizonyos kecskebogyó a deszkán.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501922
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:15:47+02:00
2016-06-05T16:15:47+02:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501868" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501868 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: <br /><br />
Ez nem mise volt hanem temetes birkabaszo, probald mar elkapni a fonalat.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501914
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:14:32+02:00
2016-06-05T16:14:32+02:00
Netuddki.
http://blog.hu/user/37419
Imádkozunk hozzád Istenem, hogy minél előbb magadhoz szólítsd ezt a tolvaj tetvet...
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501888
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:08:00+02:00
2016-06-05T16:08:00+02:00
zizi77
http://blog.hu/user/428135
Az azért megvan, hogy az országvezetéshez tartozik a parlament is. Fideszestől mszp-stől, dk-stól, jobbikostól, lmp-stől, Fodor Gáborostól. Ha azt mondta volna, hogy maradjanak így még 20 évig, na akkor politizált volna. Szerintem így belefér katolikusoknál. Sok más érdekesség is van. <br />
Aki meg itt más halálát kívánja... Lehet kívánni börtönt, vagyonelkobzást, de halált?
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501868
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:04:14+02:00
2016-06-05T16:04:14+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501698" class="reply_nick_228345" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501698 );">@pamut</a>: <br /><br />
"Tényleg szürreális, a középkorban lehetett ilyen."<br /><br />
Látom, még nem jártál misén.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501858
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T16:03:13+02:00
2016-06-05T16:03:13+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501540" class="reply_nick_74844" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501540 );">@halaloszto</a>: <br /><br />
Semmi gond, sosem avatkozom bele országod, Ballibisztán belügyeibe.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501698
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T15:38:55+02:00
2016-06-05T15:38:55+02:00
pamut
http://blog.hu/user/228345
Tényleg szürreális, a középkorban lehetett ilyen.<br /><br />
Az hogy melyik politikus kerül szóba az mindegy is, ez a személytől függetlenül is iszonyat beteges. Az a pap amelyiknek ilyen magától eszébe jut, az már soha nem lesz normális ember, ez már a kóros, kifordult szemű szervilizmus, a durván beteges személyiségtorzulás olyan feneketlen mélysége ahonnan senkit nem lehet visszahozni.<br /><br />
Érdekes lenne tudni a szegény elhunyt mit szólt volna ehhez, szerintem még a fideszesek közül is csak egy egészen kicsiny fanatikusan őrült kis rész az amelyik ilyet akarna hallani a saját temetésén, ezt még a fideszesek többségéből sem nézem ki -- hogy a nem fideszes többségről ne is beszéljünk. Szóval nagyon jó eséllyel hullagyalázás, a temetés megszentségtelenítése is megtörtént.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501656
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T15:32:58+02:00
2016-06-05T15:32:58+02:00
Szűtté mamá? Szűjjé!
http://blog.hu/user/192930
A pap arról beszél a temetésen, amiről a család kéri. Lehet, hogy a család volt fideszfasz.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501554
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T15:12:49+02:00
2016-06-05T15:12:49+02:00
halaloszto
http://blog.hu/user/74844
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501546" class="reply_nick_854977" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501546 );">@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft</a>: nem gondolkoztam még el rajta. Szerinted kellene?
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501546
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T15:11:37+02:00
2016-06-05T15:11:37+02:00
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30501540" class="reply_nick_74844" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30501540 );">@halaloszto</a>: nem mintha védeni akarnám Birca-t, mert sokszor ír marhaságot, de hadd kérdezzem már meg tőled: Ugyanezt a szöveget nyomod azoknak is, akik kimentek Londonba/Bécsbe/Zürichbe/Los Angelesbe stb. melózni, és külföldről osztják az észt az országról? :-)
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501540
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T15:08:26+02:00
2016-06-05T15:08:26+02:00
halaloszto
http://blog.hu/user/74844
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30495140" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30495140 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: Mi lenne ha visszamennél oda ahonnan jöttél? És hagynád a mi országunkat nekünk magyaroknak?
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501438
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T14:48:18+02:00
2016-06-05T14:48:18+02:00
Alick
http://blog.hu/user/824438
Kéremszépen nincs itt semmi disszonancia... akár egy DK-s is imádkozhat a kormány tagjainak egészségéért, legfeljebb hozzáteszik hogy "...akár száműzetésben vagy börtönben is".<br />
:)
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501428
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T14:46:59+02:00
2016-06-05T14:46:59+02:00
Észmegálló
http://blog.hu/user/625698
Nincs itt semmi gond, csak a szórendben van egy kis zűrzavar. A helyes szórend és az ország érdeke nyilván ez lenne: "Egy Orbán-temetésért imádkozni". Na ezért én is mondanék egy imát, ateista létemre.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501116
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T13:43:12+02:00
2016-06-05T13:43:12+02:00
fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya
http://blog.hu/user/1092360
Mit lehet csinálni egy ilyen hitvány, kretén, nagy tömegeiben mindinkább elkorcsosuló társadalommal? Egy olyan országban, ahol az abszolutista hatalom a kádárizmuson, horthyzmuson túllépve lassan már a felvilágosodás eszméit is tagadja; a népe meg a kiábrándulás, a tudatlanság, és az egzisztenciális félelmek miatt a természettudományos tényektől elfordulva az misztikumba, az ezoterikába, asztrológiába menekül? Fényevés, nem oltom be a gyereket, a Mars és a Szaturnusz keresztezi egymást, ki sem mozdulok, pénzmágia, hát-tér-ha-ta-lom...<br /><br />
És ez csak egyre rosszabb lesz. Sötét középkor a XXI. század hajnalán.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30501110
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T13:43:00+02:00
2016-06-05T13:43:00+02:00
fidesz maszop dk egykutya
http://blog.hu/user/1024668
hát így sem fog több hívőt összeszedni az egyház... bár pont leszarják, az állami pénz jön.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500956
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T13:19:23+02:00
2016-06-05T13:19:23+02:00
BiG74 Bodri
http://blog.hu/user/503657
Katolikus oldalon előferdül az ilyesmi, mondjuk a protestáns se kutya. Nem hiszem, hogy az elhunyt családja kérte volna. A pap gondolom eladta a szokásos töltelék mondókáját. Ennyi. Ha ezt következetesen teszi 20 éve semmi gond, ha csak adott kormányzatoknál akkor szarszagú politizálás.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500896
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T13:08:58+02:00
2016-06-05T13:08:58+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30500886" class="reply_nick_151794" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30500886 );">@Sol Durka</a>: <br /><br />
Ha ez a rokonok kérése, semmi gond ebben.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500886
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T13:06:40+02:00
2016-06-05T13:06:40+02:00
Sol Durka
http://blog.hu/user/151794
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30495058" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30495058 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: Temetési, mármint hogy kegyeleti szabályok? Ez még tőled is otromba nagy ostobaság, pedig ezen a téren igazán világszínvonalon teljesítesz! A pap szerepzavarban és talpnyalási kényszerben szenved: a halott búcsúztatása helyett - amire felkérték, és amiért nem kevés pénzt(!) fizettek az egyháznak - politikai kortes IMÁT mondott. Igazi hungarikum... Még Ferenc pápa se tartozna ide, de az megbocsátható, mert ha ember megérdemli, akkor ő az. De egy olyan figura, aki inkább az emberi sötétség szimbóluma...? Súlyos bajok vannak Magyarországon, és ez épp ennek az alaknak a műve!
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500846
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T12:57:53+02:00
2016-06-05T12:57:53+02:00
apanna
http://blog.hu/user/47319
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30500290" class="reply_nick_642084" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30500290 );">@medium size devil</a>: A pap a családdal előre egyeztetett szöveget mond.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500716
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T12:36:16+02:00
2016-06-05T12:36:16+02:00
grafoguru
http://blog.hu/user/267746
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30500274" class="reply_nick_240842" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30500274 );">@MACISAJT</a>: <br /><br />
"Bizonyára ekkor is hörgött a szerző/posztíró:<br />
nol.hu/belfold/miset_mondattak_gyurcsanyert-1104631"<br /><br />
Teljesen más misét mondatni valakiért - azaz (sajnos) üzleti alapon megbízni az egyházat ezzel -, mint az, hogy egy vidéki pap önként és dalolva (igaz, nem ellenszolgáltatás nélkül...) elkezd politizálni.<br />
Ha mondjuk Gyurcsányért imádkozott volna, akkor is "hörgés"-nek tartanád a posztod?
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500674
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T12:30:04+02:00
2016-06-05T12:30:04+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30500630" class="reply_nick_642084" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30500630 );">@medium size devil</a>: <br /><br />
Ha az elhunyt fanatikus Bajnai-hívő lenne, mi okom lenne az ellen tiltakozni, hogy a végakarata szerint történik a beszéd? Modortalanság lenne felháborodni ezen.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500662
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T12:28:49+02:00
2016-06-05T12:28:49+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30500620" class="reply_nick_642084" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30500620 );">@medium size devil</a>: <br /><br />
A pap egyeztet a rokonokkal, s ennek alapján állítja össze beszédét. Ez a szokás. S a pap mindent belevesz a beszédébe, aki nem ellenkezik a keresztény szabályokkal.<br /><br />
Ugyanaz mint a polgári temetésen. Ott is a beszédmondó egyeztet a rokonokkal.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500642
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T12:27:13+02:00
2016-06-05T12:27:13+02:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
A katolikus egyhaz egy mergezo gyomnoveny. Mindig irtani kell.<br />
Voltaire: "Pusztitsatok el a gyalazatost!". Szoval nem mai a tortenet.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500630
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T12:25:39+02:00
2016-06-05T12:25:39+02:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30500570" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30500570 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: DE, egy vezeto politikus szervilis rajongaszzeru dicsoitese egy magancelu osszejovetelen az bizony hezagmentesen lefedi a politizalas fogalmat. Gondolom a velemenyedet csak az befolyasolja, hogy Orbanert imadkoztak, pl. Bajnai eseteben itt horognel a vadliberalis bigottsag ellen.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500620
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T12:22:47+02:00
2016-06-05T12:22:47+02:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30500540" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30500540 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: <br />
Gondolom az elhunyt rokonsaga eleve adott volt es nem politikai hovatartozas alapjan szervezodott es ebben az esetben aligha volt egyontetu akarat egy ilyen izlestelen benszulott "gesztus' mogott, ahogy a hivatkozott level is mutatja.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500582
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T12:17:23+02:00
2016-06-05T12:17:23+02:00
Harry Hole
http://blog.hu/user/1058684
Ismerősöd rokonának temetésén...<br />
Vagy igaz, vagy nem.<br />
De annyit azért tehettél volna, hogy visszaírsz neki, mert még a közösségi oldalakon is fájó ennyi helyesírási hibát látni.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500570
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T12:13:54+02:00
2016-06-05T12:13:54+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30500290" class="reply_nick_642084" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30500290 );">@medium size devil</a>: <br /><br />
Az ország vezetőire áldás kérése NEM politizálás.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500540
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T12:10:04+02:00
2016-06-05T12:10:04+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30500280" class="reply_nick_642084" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30500280 );">@medium size devil</a>: <br /><br />
A gyászolók akaratától függ ez.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500436
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T11:53:18+02:00
2016-06-05T11:53:18+02:00
kris69
http://blog.hu/user/1118502
megàll az ész...Kommentek is igen szinvonalasak,gratulàlok.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500388
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T11:46:10+02:00
2016-06-05T11:46:10+02:00
na__most__akkor
http://blog.hu/user/241796
Mi van fajmagyarok?<br /><br />
Nincs ékezet?<br /><br />
--- Nem tudom (nem érdekel, leszarom, ki melyik oldalon áll...)<br /><br />
áéíóú ÁÉÍÓÚ basszátok meg ... még 4838 karakter ... nem kell.<br /><br />
MAGYAR!
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500298
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T11:30:39+02:00
2016-06-05T11:30:39+02:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30500274" class="reply_nick_240842" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30500274 );">@MACISAJT</a>: Szerintem inkabb Te horogtel. Latom nem haladsz a szellemi fejlodessel, tovabbra is csak az Orban vs. Gyurcsany monomaniaban szenvedsz.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500290
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T11:28:54+02:00
2016-06-05T11:28:54+02:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30498672" class="reply_nick_47319" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30498672 );">@apanna</a>: TEMETESEN nem politizalunk!
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500280
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T11:27:51+02:00
2016-06-05T11:27:51+02:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30495058" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30495058 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: De, ellenkezik a szabalyokkal. Temetesen, gyaszbeszedben nem politizalunk es nem keverunk bele oda nem valo dolgokat, ez minden normalis embernek magatol ertetodo.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30500274
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-05T11:25:15+02:00
2016-06-05T11:25:15+02:00
MACISAJT
http://blog.hu/user/240842
Bizonyára ekkor is hörgött a szerző/posztíró:<br /><a rel="nofollow" href="http://nol.hu/belfold/miset_mondattak_gyurcsanyert-1104631">nol.hu/belfold/miset_mondattak_gyurcsanyert-1104631</a><br /><br />
Muhaha
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30498672
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-04T23:27:38+02:00
2016-06-04T23:27:38+02:00
apanna
http://blog.hu/user/47319
Birkának igaza van, katolikusoknál valóban imádkoznak a mindenkori vezetőkért, nyilván volthasonló Gyurcsányért is hisz a baloldalon is vannak katolikus hívek. <br />
egyébként ennek a gyök kettőnek nem mindegy, hogy kiért imádkoznak, ha úgyis ateista?
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30495418
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-04T12:51:37+02:00
2016-06-04T12:51:37+02:00
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30495140" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30495140 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: mi közöm, te hazaáruló féreg Gyurcsányékhoz? Remélem, többé nem engednek vissza az ország területére egyetlen, magadfajta, tetves disszidenst sem!
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30495140
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-04T11:58:20+02:00
2016-06-04T11:58:20+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30495096" class="reply_nick_840299" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30495096 );">@IT jegyzet</a>: <br /><br />
Nem gyurcsányista gyűlésen vagy, kiskamasz, moderáld magadat!
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30495096
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-04T11:49:57+02:00
2016-06-04T11:49:57+02:00
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen?full_commentlist=1#c30495058" class="reply_nick_1123492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30495058 );">@BircaHang Média szerkesztősége</a>: menj anyádba, fideSSféreg!
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/06/04/orbanert_imadkozni_egy_temetesen/full_commentlist/1#c30495058
Válasz erre: Orbánért imádkozni egy temetésen?
2016-06-04T11:46:18+02:00
2016-06-04T11:46:18+02:00
BircaHang Média szerkesztősége
http://blog.hu/user/1123492
Ősi keresztény szokás az ország vezetéséért imádkozni.<br /><br />
Kétségtelen, hogy ez nem hagyomány egy temetés esetében, de nem is ellenkezik a szabályokkal.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/18/igy_unnepel_orbanisztan_kozmunkabol_jobbagysors/full_commentlist/1#c30421862
Válasz erre: Így ünnepel Orbánisztán: közmunkából jobbágysors
2016-06-02T03:08:36+02:00
2016-06-02T03:08:36+02:00
Skagerrak
http://blog.hu/user/904489
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/18/igy_unnepel_orbanisztan_kozmunkabol_jobbagysors?full_commentlist=1#c30320456" class="reply_nick_144625" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30320456 );">@Szelid sunmalac</a>: Maradjunk annyiban hogy te egy buta proli vagy aki vegigfosta mar az indexet a picsogasaval. De hiaba picsogsz, ti vilag lumpenproletarjai legfeljebb egymassal egyesulhettek, hehe.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/31/a_monty_python-csoport_is_megirigyelne_orbanek_tenykedeset/full_commentlist/1#c30415750
Válasz erre: A Monty Python-csoport is megirigyelné Orbánék ténykedését
2016-06-01T11:34:04+02:00
2016-06-01T11:34:04+02:00
dr. mesterséges színezék
http://blog.hu/user/332788
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/31/a_monty_python-csoport_is_megirigyelne_orbanek_tenykedeset?full_commentlist=1#c30413994" class="reply_nick_112544" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30413994 );">@Nzoltan</a>: " Nem lehet, hogy a háttérben a tervezesi fázisban tart a projekt?"<br /><br />
Simán elképzelhető, hiszen a Fidesz (és általában minden párt) alapvető jellemvonása, hogy titokban megtervez (nem dicsekszik, nem ígérget, nem lobogtat), az éjszaka leple alatt kivitelez, aztán nappal szerényen átad.<br /><br />
Mint a soha meg nem ígért, de felépített és csendesen átadott meglepetésuszodákat.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/31/a_monty_python-csoport_is_megirigyelne_orbanek_tenykedeset/full_commentlist/1#c30413994
Válasz erre: A Monty Python-csoport is megirigyelné Orbánék ténykedését
2016-06-01T07:30:01+02:00
2016-06-01T07:30:01+02:00
Nzoltan
http://blog.hu/user/112544
Nem lehet, hogy a háttérben a tervezesi fázisban tart a projekt?<br />
Gyanítom, hogy majd egy evfordulós stand-up -on lesz majd érdemi bejelentés.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/31/a_monty_python-csoport_is_megirigyelne_orbanek_tenykedeset/full_commentlist/1#c30413640
Válasz erre: A Monty Python-csoport is megirigyelné Orbánék ténykedését
2016-06-01T04:36:53+02:00
2016-06-01T04:36:53+02:00
Kurt úrfi teutonordikus vezértroll
http://blog.hu/user/1117506
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/31/a_monty_python-csoport_is_megirigyelne_orbanek_tenykedeset?full_commentlist=1#c30413378" class="reply_nick_897553" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30413378 );">@bloglegelő</a>: Te is írjál minnél többet, annaál jobban lejáratod a Fizess szavazókat!
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/24/te_tenyleg_azt_hitted_hogy_lesz_nyugdijad/full_commentlist/1#c30413468
Válasz erre: Te tényleg azt hitted, hogy lesz nyugdíjad?!
2016-06-01T00:17:41+02:00
2016-06-01T00:17:41+02:00
hussarX
http://blog.hu/user/547631
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/24/te_tenyleg_azt_hitted_hogy_lesz_nyugdijad?full_commentlist=1#c30408976" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30408976 );">@Attilajukkaja</a>:<br />
"Az ilyenektol en felek. Sajnalom, hogy Mo. a nacizmus fele tolodik el. De te bizonyara buszke kepviseloje leszel ennek az "uj" rendnek."<br />
A vége a legjobb :) Ha kifogytunk az érvekből, nácizzunk egy kicsit. A megállapításod majdnem helyes, a világ a diktatúrák felé fordul, habár a nácizmus nem annyira tűnik feléledőnek. Amiben ismét nagyon mellé lőttél, hogy náci lennék. Én a német nemzeti szocialistákat kimondottan nem szeretem, mert kivégezték a német népet, nézd meg mi történik ma Németországban. Egy dolgos, tehetséges nép sorsát évszázadokra tönkre tették. Fajgyűlölő sem vagyok, az első feleségem részben zsidó a második részben cigány, én sváb vagyok, de mindannyiunkat elsősorban magyarnak tartom. Szeretem, ahogy a libsik náciznak és antiszemitáznak! Valahogy az az érzésem, hogy valami belső félelem hajtja őket, talán ők félnek igazán a más típusú emberektől. Én Lakihegyen egy putris cigány család mellett vettem házat 1999-ben, mutass nekem egy "baloldali" embert, aki így tett! Pumpáltam reggelenként a pulyák bicikli kerekét, mert éjjelente ellopták egymás szelepeit. Tanítottam őket epret ültetni, hogy ne lopják az epret (nem sok sikerrel sajnos, igaz tőlem soha nem loptak el semmit, mert emberszámba vettem őket).<br />
Ha azt mondom, nem szeretem a Soros Gyurkát (már akkor sem szerettem, amikor Vitya még nem találta ki, hogy ő a fő-gonosz), akkor jön a klisé "antiszemita", pedig a Schiffer bandira szavaztam, korábban a szadeszre, és számtalan zsidó embert kedvelek, jó néhánnyal együtt dolgoztam a filmes időszakomban és a mai napig jó viszonyba vagyok velük. Ettől még leírom pl. hogy bizony a tanácsköztársaság vezetői közt sok volt a zsidó, de nem azért, mert a Jobbik zsoltáros könyvéből énekelek, hanem azért mert szerintem sem ezt, sem mást nem érdemes eltitkolni, betiltani, el kell magyarázni az okokat és sem a démonizálás sem a nyilvánvaló tagadása nem racionális hozzáállás számomra. Szóval ma sem nyertél hangszórót, nem szeretem a nácikat, én vagyok az a tag, aki bujtatná az üldözötteket, de persze ettől még kimondom a nyilvánvalót: Nem ájvékolni kell, hanem öngondoskodásra kell törekedni. Az alapokba rakott pénzeket mindig ellopja valaki, ha már nagyon sok van bennük, nyugaton is, keleten is - a magánnyugdíj pénztár sem biztonságos sehol. A dagadtság elsősorban saját nemtörődömségből és lustaságból adódik, csak ritkán orvosi eset. érdemes tenni ellene, de ha mégsem, akkor ne másra hárítsuk a felelősséget. És igen Vitya is csinál jó dolgokat a nyilvánvaló rosszak mellett, sajnos ezekről nem szabad beszélni a gyűlölködök között. Még a Fletó is akart egy épeszű dolgot csinálni a vizitdíjjal, persze egyből leszavazták a népek, a nagyim pedig minden szerdán, ha unatkozott, beült az orvosi váróba, 85 évesen elmondta a váróban mi fáj neki (részletekbe menően), majd a dokinak is, az kötelességtudóan kiírt valamit, olyat, amilyen a Juliska-néninek már bevált, vagyis azt mondta a váróban. Aztán, amikor meghalt szegény nagyi rengeteg drága gyógyszert találtunk a szekrényiben, ami neki sem volt jó és az adófizetőknek sem. Meg azoknak a valóban beteg dolgozóknak sem, akiknek órákat kellett várniuk, hogy bejussanak a dokihoz, mert sokunk nagyija ült előttük. Ebből persze most leszűröd, hogy nem szerettem a nagyim, pedig nagyon de. Ettől persze még, amikor 95 évesen már azt sem tudta fiú-e vagy lány, és átaludt egész napokat, azzal búcsúztam el minden alkalommal tőle, hogy "jó utat nagyi, remélem ma éjjel sikerül". Elhatároztam, hogy mivel én döntöm el, hogy hiszek-e a másvilágban vagy nem, inkább hiszek, így nem esik nehezemre elbúcsúzni az idős rokonoktól, és olyan jól meggyőztem magam arról, hogy "kell ott fenn egy ország", hogy nem aggódom túl sokat azon, hogy mi lesz majd "azután".<br />
Értelmes embernek tűnsz, talán megértettél valamit abból, amit írtam, ha le tudtad vetni előítéleteid, talán megérted amiről végig írtam, ahány életút, annyi látásmód. és ez így van rendjén. Jó éjt, neked is, álmodj szépeket!<br /><a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?v=wvJkViW00kI">www.youtube.com/watch?v=wvJkViW00kI</a>
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/31/a_monty_python-csoport_is_megirigyelne_orbanek_tenykedeset/full_commentlist/1#c30413378
Válasz erre: A Monty Python-csoport is megirigyelné Orbánék ténykedését
2016-05-31T23:51:21+02:00
2016-05-31T23:51:21+02:00
bloglegelő
http://blog.hu/user/897553
én nem vagyok vallásos, de amikor a selejtellenzék ezzel próbál fogást találni Orbánon, na az valami zöldhányás<br /><br />
(bb is írjon minél többet mindenhova, sok kampánypénzt megspórol a fidesznek.)
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/24/te_tenyleg_azt_hitted_hogy_lesz_nyugdijad/full_commentlist/1#c30413346
Válasz erre: Te tényleg azt hitted, hogy lesz nyugdíjad?!
2016-05-31T23:45:43+02:00
2016-05-31T23:45:43+02:00
hussarX
http://blog.hu/user/547631
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/24/te_tenyleg_azt_hitted_hogy_lesz_nyugdijad?full_commentlist=1#c30408976" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30408976 );">@Attilajukkaja</a>:<br />
"de az utalas egyertelmu: orulnel, ha minel tobb nyugdijas pusztulna." Csúsztatások, a kis apró csúsztatások. Nem vagy véletlenül politikus? Végig a nyugdíjasok egy meghatározott csoportjáról beszéltem. Neked lehet, hogy egyértelmű az utalás, de jobb lenne ha visszakérdeznél és nem adnád mások szájába félelmeid. Mint írtam már sokszor, arról beszélek, hogy nem érdekelnek az állandóan ájvékoló, tespedt, saját egészségükkel mit sem törődő nyugdíjasok (mert a nyugdíjakról szól a cikk), tőlem EZEK AZ EMBEREK, akár meg is pusztulhatnának. Nem minden nyugdíjas, nem a faterom, nem a szomszéd, hanem a nyugdíjasok (akik nem mindig egyenlők az öregekkel), egy egyre jelentősebb százaléka. Az idős emberek jelentős többsége nálunk aktív ember, ma is a szőlőben kötöztek jó néhányan a kellemes napsütésben, egészségesen és vidáman, hálásak a sorsnak, azért, amit kapnak így életük alkonyán. Nekem ők a példaképeim, velük szeretek lenni, nagyapám is a kertásásból ment a koporsóba, szeretnék én is így meghalni. Tavaly előtt veszítettem el itteni legjobb barátom, egy 82 éves embert, akivel szinte minden nap csináltunk valami hasznosat. vagy fát vágtunk, vagy sütöttünk valamit, de soha nem ájvékolt, igaz ő sem szerette a komcsikat és más ál-liberálisokat. Az öreg Bécsben született 1931-ben, hihetetlen életútja volt, Kanadában élt legtöbbet, a nyugati parton, de élete utolsó 20 évét itt töltötte a falunkba. Ő mindig azt mondta, nem akar senki terhére lenni, inkább a gyors halál, az öregeknek távozniuk kell, hogy legyen helyük a fiataloknak. Nekem az ilyen öregek a szimpatikusak, neki sikerült is gyorsan elmenni, csak remélni tudom, és egy picit tenni is ennek érdekében, hogy nekem is megadatik majd ez a végjáték. Szóval, nem hogy utálom az öregeket, hanem valójában gyakran töltök időt öregekkel, igaz nem "mindennek Viktátor az oka" típusú ájvékolókkal, azok tőlem fel is fordulhatnak, úgy sem ér semmit az életük, de én is felfordulhatok tőlük, az álszentek soha nem segítenek senkinek, csak szavakban. Nekem soha életemben nem segített liberális ember önzetlenül. Amikor új voltam Los Angelesben, a nagyon "szabados" meleg kollégáim a filmgyártásban, igen liberális eszméket hangoztattak, de a legdurvább, legsunyibb módszerekkel használták ki "humanitárius" segítségnek álcázva a szerencsétlen embereket. Önzetlen segítségre véleményem szerint csak az képes, akinek valós hite van (nem egyházi), a magukat liberálisnak gondoló embereknek pedig valamiért a hit szitokszó, pedig szinte mindig ők is hisznek valamiben, leginkább a pénzben.<br /><br />
"Mint kiderult, neked mindenki ajvekolo, aki szot mer emelni barmi ellen. Ha tulsulyos, akkor meg plane. Na ja. Mert hogy kinek mekkora a hatsoja, az semmi mason nem mulik, mint a sportolasi va'gyon. Semmi mason, mi?"<br />
Ha valaki, akkor itt én voltam, aki szót mert emelni az átlag bolsik között céltáblának kitéve magát :) Az, hogy szerintem érdemes szóvá tenni az emberek túlsúlyát, védhető álláspont. A családom nagyon jelentős része igen túlsúlyos, mozgáshiányos, és ezért igen súlyos egészségügyi problémáik vannak. Egy ideig szóvá tettem a családi ebédeknél, hogy jobb lenne legalább a gyerekeket nem agyon etetni édességgel, és elküldeni őket sportolni, de nagyon előadták, amit te most, hogy nem azért kövér valaki, hanem "ilyen fajta" (genetika?). Aztán feladtam, mert ugye "mindenki a saját sorsának a kovácsa", de most egy kicsit bűntudatom van, mert amúgy szorgos, jóravaló emberek, de látom, hogy az életminőségüket mennyire befolyásolja negatív irányba a túlsúlyuk, és főleg az ebből adódó betegségek. A gyerekeik felcseperedtek azóta, az unokaöcsém igen tömzsi volt, de valamiért idolizált engem, talán az amerikai cowboy éveim miatt vagy másért, de ő elkezdett odafigyelni a kajára és sportol is, így most még jó kiállású fiatalember. A többiek azonban mindig lehurrogtak engem, és bizony a keresztlányom is hát... inkább nem mondok semmit mert amúgy egy tündér. Szóval lehet, hogy ha tovább prédikálok, őt is rábírhattam volna, hogy sportoljon és kevesebb édességet faljon? Ha téged is elgondolkodtattalak, és esetleg odafigyelsz a táplálkozásodra, akkor nem volt hiába a nyers kritika amit a nagy hátsójú puhányokra tettem. De persze, ahogy Vitya is mondta: "Mi nem vagyunk bolsevikok, hogy előírjuk az embereknek, mi a jó nekik" (ha vasárnap plázázni akarnak, menjenek).
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/24/te_tenyleg_azt_hitted_hogy_lesz_nyugdijad/full_commentlist/1#c30413146
Válasz erre: Te tényleg azt hitted, hogy lesz nyugdíjad?!
2016-05-31T23:02:26+02:00
2016-05-31T23:02:26+02:00
hussarX
http://blog.hu/user/547631
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/24/te_tenyleg_azt_hitted_hogy_lesz_nyugdijad?full_commentlist=1#c30408976" class="reply_nick_53310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30408976 );">@Attilajukkaja</a>: Igen, én is felületesen válaszoltam a minap, asszem túl sok témát nyitottunk, nem is enged annyi leütést egy hsz-en belül, ami elég mindenre legalább kissé részletesen kitérni. Ma amúgy is szomorú hírt olvastam, az egyetlen ember akinek a pártjára tudtam szavazni elhagyja a parlamentet, de őt is megértem.<br /><br />
Sokszor a legjobb érvnek egy-egy Winston idézetet érzek: "Ha egy ember 30 éves kor alatt nem liberális, akkor nincs szíve, ha viszont 30 fölött nem konzervatív, akkor nincs esze." Ez nálam is így történt, valamikor elbűvöltek a BTK-s kávézókban szenvedélyesen érvelő bölcsészek, a pallérozott véleménykifejtésre képes nagyon toleráns liberálisok. Aztán egyre világosabbá vált, hogy a "demokraták" addig azok csak, amíg nekik áll a zászló, különben jön a gumilövedék, a liberálisok is szelektíven osztogatják a liberalizmust. Így lettem SZDSZ szavazó "libsiből" racionalista, aki semmilyen ideológiát nem húz rá az életére, hanem minden eseményt megpróbál saját értékén értelmezni, a lehető legkevesebb előítélettel és prekoncepcióval. Ebből az álláspontból nézve rendkívül szórakoztató vagy elkeserítő (hozzáállás kérdése, hogy fogja fel az ember), amikor a magukat nagyon toleránsnak és demokratának és liberálisnak tartó emberek náciznak, birkáznak stb. Ugyanígy, a magukat józan ésszel gondolkodónak tartó jobboldali értékrendű emberek jelentős része gyanús liberális hajlamúnak tart, mert mondjuk úgy gondolom, hogy nem kell elsietni Paksot, vagy lehetne az ország kevésbé konfrontatív az EU-val, vagy baromság pl. a net és a napelem adó. A pont az, hogy ha nem a "baloldali" kliséket használod birka vagy, ha nem a "jobboldali" kliséket használod vagy nem lépsz egyszerre nem kapsz rétest és "libsi gyanús" vagy. A jó hír az, hogy mi döntünk, azok az emberek, akik nem elkötelezettek egyik lövészárok mellett sem. A birkák természetesen azok, akik bedőlnek a kolomp hangjának, mindegy, hogy Viktátor kolompol nyíltan, vagy szirének énekelnek kedvesen. Sőt, talán jobb is, ha az ember tudja ki a főkolompos. A kis bevezető után a konkrétumok, lehet, hogy nem fog kiférni egy hsz-ben :)<br /><br />
"soha nem írtam, hogy ki akarok bárkit irtani, vagy utálom az öregeket"<br />
Olvass vissza. Ezt te irtad:<br />
"Ezek tőlem akár el is pusztulhatnának, nekik is jobb lenne"<br />
Nagyon ellenszenves és tipikus liberális és kommunista taktika, olyat adni mások szájába, amit nem mondtak, de megszoktam már. Tudod "rossz az, aki rosszra gondol." De játszunk el a gondolattal, hogy nem rosszindulatból, csak PC felháborodásból érted félre illetve gondolod tovább a túl erős szavakat. Vagyis akitől megpusztulhatnak a koalák, az bizonyára fegyvert ragad és kiírtja őket. A kiirtás büntetőjogi kategória, a "tőlem akár meg is pusztulhatnak" totális érdektelenség, nem PC nyelven fogalmazva. Ha pedig tovább olvassuk, látszik is a jéghideg racionalitás, ami felháborít sok álszentet. Azok az álszentek, akik kardoskodnak akár a végstádiumukban lévő idősek minden áron való életben tartásához, kerül amibe kerül, de közben bármikor ledarálnak egy embriót pl. ilyenek. A helyzet az, hogy most sem a levegőbe beszéltem. Te korábban írtad, hogy nincs ilyen probléma, az idősek nem szorítják ki a gyerekeket a reggeli buszról. Nos, ahol te élsz ott lehet, hogy nem, vagy nincs kisgyereked, vagy autóval viszik suliba. Az én fiam negyedikes korában elkezdett 2009-ben busszal járni (a 38-assal) Csepelre Lakihegyről, és reggel hiába állt oda 10 perccel a 15 percenként járó busz megállójába, a később érkező kedves bácsik és nénik fizikailag félretolták a gyerekeket, mert "reggel még van olcsó farhát" a multinál. Ráadásul a BKV diákbérlet sincs ingyen, nem úgy az időskori, korlátok nélküli utazgatás. Németországban állítólag 9 után van a kedvezmény, ami szerintem racionális. Ilyenkor mit gondoltak vajon a gyerekek? Megszerették az időseket? Soha nem a levegőbe beszélek, mindig konkrét élettapasztalatok alapján ítélek, nem a TV híradó vagy az index cikk után. Még két személyes példa, hátha megérted a problémát: Az egyik beszállítóm a nagymamáját használja arra, hogy Pestről leküldjön 20-25 kilós csomagokat az ingyenes Volánbusz utazást kihasználva, amivel megspórol nettó 1000-1200 forint futárköltséget magának, de az adófizető nem jár jól. Az anyuka járókerettel közlekedik (!), a sofőr segít ki-be rakni a nehéz csomagot. Egy bácsi a faluban hetente 2-3 alkalommal ingyen felmegy Pestre a Volánnal, mert Pesten állítólag olcsóbb a banán kilónként 100 forinttal. A bácsi spórolhat akár 1-2 ezer forintot is magának, de az adófizető is jól jár? Elhiszem, hogy másoknak más tapasztalatai vannak, nekem ez jutott, így én másként látom a dolgokat, mint pl. azok, akik főleg a médiából tájékozódnak, netpincérről esznek, és alig mozdulnak ki a lakásból. Van néhány ilyen ismerősöm, általában magas IQ-val de kevés józan paraszti ésszel rendelkező "szakbarbárok", akiknél a virtuális élet már fontosabb a valós életnél. Az is lehet, hogy ez az emberiség jövője, de én örülök neki, hogy nem a jelene.Folytköv
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/31/a_monty_python-csoport_is_megirigyelne_orbanek_tenykedeset/full_commentlist/1#c30411718
Válasz erre: A Monty Python-csoport is megirigyelné Orbánék ténykedését
2016-05-31T20:24:34+02:00
2016-05-31T20:24:34+02:00
nu pagagyí
http://blog.hu/user/538988
Ismét sikerül lejáratni egy egykori kiválóságot. Szegény Forster Gyula! Ha még sokáig tart a Fidesz rémuralma nem marad egy történelmi személy sem, akinek a nevét ne sározták volna be valamelyik korrupt, mihaszna intézmény, vagy lenyúlási program névadójaként. Öveges proffal is kicsesztek, Szél Kálmán is forog a sírjában, Klebesberg Kunó sem köszönné meg, amivel megkínálták, de Semmelweis is csak nézné hová jutott az egészségügy a róla elnevezett program eredményeként.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/24/te_tenyleg_azt_hitted_hogy_lesz_nyugdijad/full_commentlist/1#c30408976
Válasz erre: Te tényleg azt hitted, hogy lesz nyugdíjad?!
2016-05-31T15:03:21+02:00
2016-05-31T15:03:21+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/24/te_tenyleg_azt_hitted_hogy_lesz_nyugdijad?full_commentlist=1#c30384898" class="reply_nick_547631" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30384898 );">@hussarX</a>: <br />
Kicsit megkesve, de valaszolok. :o)<br /><br />
"soha nem írtam, hogy ki akarok bárkit irtani, vagy utálom az öregeket"<br />
Olvass vissza. Ezt te irtad: <br />
"Ezek tőlem akár el is pusztulhatnának, nekik is jobb lenne, és reggel az iskolások felférnének a buszra, nem löknék le őket az Európában egyedülien ingyen utazgatók."<br />
Igaz, nem azt irod, hogy magad szeretned kiirtani oket, de az utalas egyertelmu: orulnel, ha minel tobb nyugdijas pusztulna. Nem tudom, komolyan gondoltad-e, de engem megdobbentettel ezzel a mondatoddal. Foleg azzal a reszevel, hogy meggyozodesed, "nekik is jobb lenne". Ez nagyon durva!!!!<br /><br />
"A tunya, ájvékoló, hájas hátsójú, sportolni vagy saját maga egészségéről gondoskodni nem akaró, de a társadalomtól a gondoskodást elváró embertársainkat azonban nem sokra becsülöm"<br />
Mint kiderult, neked mindenki ajvekolo, aki szot mer emelni barmi ellen. Ha tulsulyos, akkor meg plane. Na ja. Mert hogy kinek mekkora a hatsoja, az semmi mason nem mulik, mint a sportolasi va'gyon. Semmi mason, mi?<br /><br />
" valóban semmire tartom az életüket, mert úgy tartom "mindenki a saját sorsának a kovácsa" "<br />
Ebben sok igazsag van, de akkor sem itelkezhetsz ilyen embertelenul valaki felett, akit nem is ismersz. Akirol semmit nem tudsz.<br />
Te semmire tartod az o eletuket, en pedig semmire sem tartom az ilyen sommas es meggondolatlan, a tarsadalmi szolidaritast megtagado kijelenteseket. Onzo es rovidltato ember lehet az, aki csak magara gondol, a tobbieket pedig semmibe veszi. Es te csak azokat tartod teljes erteku embereknek, akik a te elgondolasod szerint elnek. <br />
Az ilyenektol en felek.<br />
Sajnalom, hogy Mo. a nacizmus fele tolodik el. De te bizonyara buszke kepviseloje leszel ennek az "uj" rendnek.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30406212
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-31T08:45:35+02:00
2016-05-31T08:45:35+02:00
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii
http://blog.hu/user/302263
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja?full_commentlist=1#c30394046" class="reply_nick_783345" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30394046 );">@Quentin vagyok Montargis-ból !</a>: fecó is mehet vele.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30397262
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T22:29:45+02:00
2016-05-29T22:29:45+02:00
Quentin vagyok Montargis-ból !
http://blog.hu/user/783345
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja?full_commentlist=1#c30392696" class="reply_nick_994924" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30392696 );">@Buchhalter</a>: Ezek ennyit tudnak, és kész. Csak azt nem értem, hogy a vén szenilis tőzsdecápa miért finanszírozza őket még mindig, amikor semmi hasznuk.<br />
Gyuri bácsi ! Ha egy kupi nem működik jól, akkor nem a berendezést kell lecserélni, hanem a lányokat..:))))
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30394272
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T14:09:53+02:00
2016-05-29T14:09:53+02:00
exterminador
http://blog.hu/user/126899
Nekem semmi problémám nem volt ezzel a Hofer-rel, amíg ki nem derült, hogy chemtrail-hívő. Ebből pedig egyenesen következik, hogy hülye. Hülyék pedig ne akarjanak választást nyerni. Nem volt esetleg az FPÖ-ben olyan jelölt, aki nem hiszi el és terjeszti az efféle zagyvaságokat?
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30394214
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T13:57:15+02:00
2016-05-29T13:57:15+02:00
taga20
http://blog.hu/user/739636
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja?full_commentlist=1#c30394032" class="reply_nick_783345" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30394032 );">@Quentin vagyok Montargis-ból !</a>: igazad lesz, de remélem nem a te kedved szerinti lesz.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30394130
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T13:40:48+02:00
2016-05-29T13:40:48+02:00
Szalay Miklós
http://blog.hu/user/533482
Akit kicsit közelebbről érdekelne a politikai (és gazdasági) bal- és jobboldal mibenléte, az ezt nézze meg:<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://egyvilag.hu/temak.shtml#temaid073">egyvilag.hu/temak.shtml#temaid073</a><br /><br />
(A legfelső sor a kép tetején, "Bal oldal - Jobb oldal". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ. Ajánlom továbbá az Ideológiák részt is.)
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30394078
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T13:31:03+02:00
2016-05-29T13:31:03+02:00
Khonsu
http://blog.hu/user/765641
Azért jó reklámot csináltok a Zsótinak. Ír valami baromságot, a média felkapja, és az egész ország arról beszél, ami egyébként maximum 10 ezer emberhez jutott volna el. Ezzel az ipsével foglalkozni kontraproduktív, egyszerűen tudomást se kéne venni róla.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30394046
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T13:25:10+02:00
2016-05-29T13:25:10+02:00
Quentin vagyok Montargis-ból !
http://blog.hu/user/783345
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja?full_commentlist=1#c30393224" class="reply_nick_302263" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30393224 );">@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii</a>: Inkább a hazai ballib bagázst vigyék. Úgyis annyira imádják egymást..
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30394032
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T13:23:11+02:00
2016-05-29T13:23:11+02:00
Quentin vagyok Montargis-ból !
http://blog.hu/user/783345
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja?full_commentlist=1#c30393736" class="reply_nick_739636" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30393736 );">@taga20</a>: Akkor ásnánk a saját sírunkat, ha nem kezdődtek volna meg a megfelelő politikai változások, és nem indultak volna be a védekezési reflexek az eszetlen és mesterségesen gerjesztett bevándoroltatással szemben.<br />
De hálistennek Európa kezd észhez térni. Tíz év múlva nem fogsz ráismerni erre a földrészre..
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30393972
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T13:13:42+02:00
2016-05-29T13:13:42+02:00
Quentin vagyok Montargis-ból !
http://blog.hu/user/783345
Egyébként volt olyan város Ausztriában, ahol 140 % szavazott, és a levélben leadott szavazatok között százalékosan háromszor annyi volt az érvénytelen szavazat, minta normál szavazás esetén. Különös..
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30393736
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T12:28:37+02:00
2016-05-29T12:28:37+02:00
taga20
http://blog.hu/user/739636
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja?full_commentlist=1#c30393710" class="reply_nick_783345" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30393710 );">@Quentin vagyok Montargis-ból !</a>: és most örüljünk? ember a saját sírunkat ássuk, te meg beugrassz örömködni!
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30393710
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T12:24:27+02:00
2016-05-29T12:24:27+02:00
Quentin vagyok Montargis-ból !
http://blog.hu/user/783345
Balázska! Az osztrákok majdnem fele bizony a "szélsőjobbra" szavazott. Ezzel a támogatottsággal egyébként simán nyeri majd az FPÖ a parlamenti választásokat..
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30393690
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T12:20:00+02:00
2016-05-29T12:20:00+02:00
taga20
http://blog.hu/user/739636
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja?full_commentlist=1#c30393280" class="reply_nick_35768" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30393280 );">@marosy</a>: KURVAANYÁD! csak a párbeszéd kedvéjé:)
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30393224
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T10:33:43+02:00
2016-05-29T10:33:43+02:00
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii
http://blog.hu/user/302263
A migránsok meg hazafele vihetik magukkal vikit is.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30393210
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T10:32:00+02:00
2016-05-29T10:32:00+02:00
Atya Isten (törölt)
nem láttatok még szabad kőművest?
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30393162
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T10:24:23+02:00
2016-05-29T10:24:23+02:00
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii
http://blog.hu/user/302263
bajer....ehh!<br />
(legyint)
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30393018
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T09:59:20+02:00
2016-05-29T09:59:20+02:00
pánpéter
http://blog.hu/user/719752
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja?full_commentlist=1#c30392782" class="reply_nick_299292" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30392782 );">@na4</a>: pont igy.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30392924
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T09:41:54+02:00
2016-05-29T09:41:54+02:00
pánpéter
http://blog.hu/user/719752
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja?full_commentlist=1#c30392448" class="reply_nick_257802" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30392448 );">@chrisred</a>: nem a dolog minőségére utaltam, hanem a mennyiségre. Pusztán arra próbáltam utalni, hogy egy publicistáinak nagyobb a tábora, mint ennek a gittegyletnek.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30392872
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T09:32:40+02:00
2016-05-29T09:32:40+02:00
bbwd
http://blog.hu/user/716478
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja?full_commentlist=1#c30392276" class="reply_nick_822292" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30392276 );">@igazi Ténytár</a>: "even though it was once associated with the Nazis."<br /><br />
aha, a szokásos duma <br /><br />
állítólag, sokak szerint, vannak, akik úgy látják stb.
https://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja/full_commentlist/1#c30392790
Válasz erre: Bayer Zsolt a szélsőjobbot siratja miközben Európa haláláról álmodik
2016-05-29T09:12:17+02:00
2016-05-29T09:12:17+02:00
na4
http://blog.hu/user/299292
<a href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2016/05/28/bayer_a_szelsojobbot_siratja?full_commentlist=1#c30392782" class="reply_nick_299292" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30392782 );">@na4</a>: Helyesen: ... mindannyiunknak.