Berkecz Balázs blogja

Lázár válaszolt a nyílt levelemre. Ha úgy tetszik.

2015. június 18. 12:22 - BerkeczBalazs

"Őszödi" beszéd után bullshit. Ismerős?

Lázár János szekszárdi őszinteségi rohama után, az ott elhangzottakat feldolgozva írtam egy blogbejegyzést, majd egy nyílt levelet, amelyben az alábbiakra kérdeztem rá Lázárnál:

Tisztelettel kérdezem, hogy hol van, és mit tartalmaz az a „mesterterv“, amelyről évekkel ezelőtt Orbán Viktor beszélt, ha Ön sem bízik abban, hogy a következő húsz évben fel tudnánk zárkózni Nyugat-Európához?

Az Orbán-kormány éppen szétverni készül az Ön által erősnek tartott középiskolai rendszert, de árulja el: mi lehet a kormányzat célja ezzel?

Örömmel jelentem, hogy ma kaptam egy választ. Ha úgy tetszik válaszfélét. De inkább bullshitet.

kepernyofoto_2015-06-18_12_20_09.png

Lázár nem válaszolt a konkrét kérdéseimre, tehát Lázár visszaállt az önkritikusról a normál ügymenetre. Ha úgy tetszik terelt. Vagyis visszatért a normál fideszes ügymenet.

Lázár nem írt sem az ország felzárkózását elhozó fideszes "mestertervről", sem a középiskolai rendszer szétveréséről, ehelyett viszont támadó hangnemben ekézte az Együtt és a magam politikai szereplését. Ha úgy tetszik személyeskedett. Vagyis ennyire gyenge kis revanskára tellett a "szupeminisztertől".

Lázár arra is kitért levelében, hogy miért nem tudtam, hogy ő ott lesz a szekszárdi fórumon? Visszanéztem a levelezésem, és valóban tudhattam volna, mert a Miniszterelnökségtől érkezett e-mail mellékletében szerepelt. Ettől még a környezetemben ülő építészek többsége is meglepődött. Ha úgy tetszik, nem szokták meg, hogy úgy megy valami, mint ahogy egy kormányzati szereplő ígéri. Lázár ismét lemaradt, 40 perces késéssel érkezett, mire én már szakmai jellegű kérdéseimet feltettem. Ha úgy tetszik egyenesen.

Lázár levelében jelezte, hogy reméli: egyszer szemtől szemben is felteszem a kérdéseim. Állok elébe, de addig is kérdezem: mikor fog válaszolni azokra a valódi kérdésekre, problémákra, amiket felismert és amiket Szekszárdon ismertetett?
És mikor fog Lázár János a nyílt levelemben már feltett kérdésekre fideszes rutinnal megírt bullshit helyet érdemben válaszolni?
Ha úgy tetszik: Lázár János most válaszolhat írásban vagy akár személyesen is, hogy mégis azt a politikát folytatja-e, amit Szekszárdon kritizált? Vagy a rá "jellemző vakmerőséggel" szembe megy a sajátjaival?
miniszteri_valaszlevel.jpg
miniszteri_valaszlevel_2.jpg

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://berkeczbalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr507553974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása